Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 10 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    Lamort - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Görkem GÜNAY
    Reklam-Grafik Tasarım
     Regal Raptor DadyW DD150e-2
     Antalya
    Üyelik:30.Ağustos.2008 | Yaş: 42
    Mesajlar: 53  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Vites Boşta Işığı

    Merhaba ilk RR'ımın ilk bakımını yaptırdıktan sonra sorunlarım bitti ve rahatlığın tadını çıkartırken 2 gündür vites boştayken o meşhur yeşil ışık yanmamakta bunun nedeni ne olabilir?

    Birde kronikleşen egzoz ile motor arasındaki manifold saplamalı vida ve somunum 3. kez kırıldı ve sürekli patlak bir ses veriyor. Bunun nedeni ne olabilir ? 2-3 haftada egzoz indirmekten pazarlarımı bu sekilde harcamaktan çok sıkıldım bu sorunlarıma bir çözüm bulabilirseniz sevinirim.

  2. #2

    gençer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Gençer Güden
    Mimarlık
     RR dd 250
     İstanbul
    Üyelik:01.Ağustos.2007 | Yaş: 44
    Mesajlar: 676  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Alıntı Lamort Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba ilk RR'ımın ilk bakımını yaptırdıktan sonra sorunlarım bitti ve rahatlığın tadını çıkartırken 2 gündür vites boştayken o meşhur yeşil ışık yanmamakta bunun nedeni ne olabilir?

    .

    önemli bişey değil .temassızlıktan yapıyor, benimkide yapıyor, serviste düzelttiler yine yapıyor bende artık kafaya takmıyorum. diğer sorunuda bilen birileri cevaplar sanırım.
    En son nehir zehirlendiğinde, enson balık avlandığında ve enson ağaç kesildiğinde..paranın yenecek birşey olmadığı anlaşılacak:(((

  3. #3
    Lamort - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Görkem GÜNAY
    Reklam-Grafik Tasarım
     Regal Raptor DadyW DD150e-2
     Antalya
    Üyelik:30.Ağustos.2008 | Yaş: 42
    Mesajlar: 53  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Sanırım Başıma gelen olaylar RR kullanıcalıların başına gelmedi. Gene çözümsüz kaldık desene ...Gençer bey size çok teşekkürler yorumunuz için.

  4. #4

    doğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Doğan Bostancı
    Tıp
     yamaha fz6 fazer
     İstanbul
    Üyelik:25.Mart.2007 | Yaş: 47
    Mesajlar: 951  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    yeşil ve mavi ışığın altındaki kablolar çok eğreti tutturulmuş durumda. vibrasyondan dolayı genelde gevşiyor ve tamassızlık yapıyor. 2-3 sefer benimde söndü. ve her iki ışığın kapağıda yerinden çıkıp düştü. en iyi çözüm. kabloları iyice elden geçirmek ve yerine sabitlemek.
    foam party :mrgreen:

  5. #5

    deep-impact - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serdar sak
    satış pazarlama
     regal raptor
     İzmir
    Üyelik:04.Mart.2007 | Yaş: 45
    Mesajlar: 356  |   0 Rh (-)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Bu arada ampulun patlak olma ihtimalini göz önünde bulundurmak lazım eksoz civatasını direk çelik civata kullanarak sanırım halledebilirsin.
    motorda son karar R&R

  6. #6
    Lamort - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Görkem GÜNAY
    Reklam-Grafik Tasarım
     Regal Raptor DadyW DD150e-2
     Antalya
    Üyelik:30.Ağustos.2008 | Yaş: 42
    Mesajlar: 53  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Çok teşekkürler ilginiz için... orda kullanılan somunun bir kalınlık yada dişsayısı önemlimi_?_

  7. #7

    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Ali BOZKURT
    Türk Silahlı Kuvvetleri
     KUBA 150-25
     Balıkesir
    Üyelik:29.Eylül.2007 | Yaş: 65
    Mesajlar: 734  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Merhaba kardeşim,
    vites ışığı için önce ampulü kont et,sağlamsa yerinden çıkar ve soketleri ince ağızlı bir kargaburun ile ıyice sık,takarken de kapağın altına ince tabaka silikon ile sabitle,mümkünse en az bir gün binme.
    Egzot manifoltu içinse,saplama yuvasında kırıldı ise biliyorsun mutlaka yeni saplama yuvası açmak lazım.Eğer gerekmiyorsa,arızanın neden yaptığını bulmak lazım.Ekzost'un alttaki bağlantılarına baktınmı?Vida düşmüş ekzost yerinden oynayıp üst tarafta kastırma yapmış olabilir.
    Bunun en güzel çözümü bulunduğun yerdeki iyi bir usta ekzost çuya gidip sorunu kökten çözmen.
    Umarım naçizane yardımcı olabilmişimdir.
    Kazasız sürüşler.
    Sağlıcakla kal.

  8. #8
    Lamort - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Görkem GÜNAY
    Reklam-Grafik Tasarım
     Regal Raptor DadyW DD150e-2
     Antalya
    Üyelik:30.Ağustos.2008 | Yaş: 42
    Mesajlar: 53  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Çok teşekkürler ali abi valla ışığı söktüm baktım hiç bir sorun gözükmüyor sanırım ampul patladı. Birde ustaya göstereyim. Egzost olarak evet saplamalı vida içinde kırıldı ve tutacak yer bile yok sanırım sanayide çıkırtılacak. Alttaki bağlantılarını kontrol ettim. Saçma bir düzenle montelenmiş bana göre koskoca egzost bir motora bağlantısı var birde diğer egzost a bağlantısı var onuda 3 tane civata tutuyo toplam 5 civatayla böyle bir motorun en önemli parçalarından birtanesi olan egzostu bu sekilde yapılandırılması teknik bir aksaklık. Yorumlarınız için çok teşekkürler...
    Bunun birdaha krılmaması için ne yapmam gerekli bu konudada beni aydınlatırsanız sevinirim.

  9. #9

    foreman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Fatih Ulus
    servis şefi
     sym gts 250 evo i
     İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:25.Eylül.2007 | Yaş: 49
    Mesajlar: 1,367  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    gorkem kardesım...
    o saplamaların kolay kolay kırılmayacagı aşıkar...
    muhtemelen senın makınada vıbrasyon var...
    ön motor kulaklarını kontrol et.oralardakı asırı bosluktan dolayı motorunu one ve arkaya dogru hareket etmesıne sebep olabılır.buda eksoz saplamalarına ekstra yuk bınmesıne ve kısa surede kopmasına yol acıyor olabılır...

    saplamaları bloga sıktıktan sonra eksoz borusunu yerıne oturt.ama borunun ıcındekı yuksuğe dıkkat et.eksoz blok delıgıne ıyı ve tam oturduguna emın ol.
    tam olarak oturduktan sonra somunlarını sık.ama cok degıl.yuksuk yerıne tam oturmus ıse somunları azda sıksan patlak bır ses cıkmayacaktır...
    bırde bu somunları sıkarken motorunun soguk olmasına ozen goster.sıcak saplamaları sıkarken metalın dırencı azalır.buda kopmasına sebep olur...
    literatürde foreman...
    halk arasında formen...
    dostlar arasında FATİH....

  10. #10
    Lamort - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Görkem GÜNAY
    Reklam-Grafik Tasarım
     Regal Raptor DadyW DD150e-2
     Antalya
    Üyelik:30.Ağustos.2008 | Yaş: 42
    Mesajlar: 53  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Alıntı foreman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gorkem kardesım...
    o saplamaların kolay kolay kırılmayacagı aşıkar...
    muhtemelen senın makınada vıbrasyon var...
    ön motor kulaklarını kontrol et.oralardakı asırı bosluktan dolayı motorunu one ve arkaya dogru hareket etmesıne sebep olabılır.buda eksoz saplamalarına ekstra yuk bınmesıne ve kısa surede kopmasına yol acıyor olabılır...

    saplamaları bloga sıktıktan sonra eksoz borusunu yerıne oturt.ama borunun ıcındekı yuksuğe dıkkat et.eksoz blok delıgıne ıyı ve tam oturduguna emın ol.
    tam olarak oturduktan sonra somunlarını sık.ama cok degıl.yuksuk yerıne tam oturmus ıse somunları azda sıksan patlak bır ses cıkmayacaktır...
    bırde bu somunları sıkarken motorunun soguk olmasına ozen goster.sıcak saplamaları sıkarken metalın dırencı azalır.buda kopmasına sebep olur...
    Evet egzost u 3 ü indirişim soğukken yapmak alışım için çok önemliymiş Teşekkürler abi. Dün aksam çıkardım sanayiye gidip sonra bir civatıcıdan 4 adet tırtırlı pul 2 tane saplama (bir tarafı tersine dönen diğeri düze doğru tırtıkları olan tam bilmiyorum adını civata aldım) 4 tane o beşgen (2si kapalı 2 si açık )somunlardan aldım.


    Dün gece saat ikiye kadar monteleme işlemi için uğraştım İlk basta saplamayı elimle sıktım ortasına kadar zaten oraya kadar giriyomuş yaklaşık 4-5 cm/(Toplam boyut )yaklaşık iki cm motor blok içindeydi en iyi sonucu yüzük ile ilk somun arasına tırtırlı pulu koydum sonra somunu sonra tekrar tırtırlı pulu en sonda bir tarafı kapalı bir somunla hem sağlam hemde tırtıklı pulla rgevşemeyi ve vibrasyonu azaltığını gördüm. Umarım benim sorunum bir baskasınada olursa bu deneyimim yararlı olur.


    Ayrıca abi "ön motor kulağı" ne demek tam nerde tam bilmiyorum ben 4-5 aylık motor kullanıcısıyım :D bu konudada yardımcı olursan abi bir bakarım belki sıkılmaya ihtiyacı vardır.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık