Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konulanmış Görüntüleme

  1. #1

    Mert İzgi
    Turizm
     Spyder 250
     Ankara
    Üyelik:28.Ekim.2011 | Yaş: 48
    Mesajlar: 17  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Spyder 250 cc

    Herkeze Merhabalar
    Aranıza 2010 model 4000 kmde spyderimle Ankara'dan yeni katıldım, forumdaki herkeze sorunsuz, kazasız belasız sürüşler diliyorum.
    Motorumun tek sıkıntısı sağ üst zannediyorsam fiber olan motor kapağının alt kısmı kırık ve parça sallanıyor. Bu sıkıntının giderilmesi için ne yapabilirim parçanın aynısından bulabilirmiyim? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
    Konu Pizman tarafından (02.Kasım.2011 Saat 13:03 ) değiştirilmiştir.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık