Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Antifiriz???

  1. #1

    Mert İzgi
    Turizm
     Spyder 250
     Ankara
    Üyelik:28.Ekim.2011 | Yaş: 48
    Mesajlar: 17  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Antifiriz???

    Merhaba,
    Arkadaşlar motorlarınıza ne oranda antifiriz koyuyorsunuz, mesela ben arabamda sadece antifiriz kullanıyorum su koymuyorum radytöre ,motorlar için durum nasıldır?
    Teşekkürler.

  2. #2

    CELİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    CELİL ÜSTÜN
    HÜR GENERAL
     YAMAHA XVS950A
     İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:08.Haziran.2009 | Yaş: 58
    Mesajlar: 23,056  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    52,830
    Beğenilmiş
    7,007
    merhaba mert motorlardada arabadaki gibi sadece antifriz konuyor

  3. #3
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Engin Oğurlu
    Tuning Modifiye
     dd250E-9
     İstanbul
    Üyelik:23.Ağustos.2011 | Yaş: 41
    Mesajlar: 98  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    sadece antifiriz koyman en sağlıklısı fakat arada suda koyabilirsin

  4. #4

    guento - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Enes Yenel
    Tekstil
     RR Daytona 350cc
     İzmir
    Üyelik:18.Ocak.2010 | Yaş: 44
    Mesajlar: 243  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    bu arada radyatörün arkasında alttaki "pembe su" antifiriz mi? :|:mrgreen:

  5. #5

    Rona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Atilla Türkulusu
    memur
     DD350E-6C DAYTONA
     İstanbul - Avcılar (Avrupa Yakası)
    Üyelik:13.Mart.2011 | Yaş: 52
    Mesajlar: 1,510  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    4
    Alıntı guento Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada radyatörün arkasında alttaki "pembe su" antifiriz mi? :|:mrgreen:
    Evet o pembe sıvı antifriz dir ve eksildiği zaman o şeffaf beyaz depodan eklememiz gerekiyor radyatör kapağından eklemeyelim aksi taktirde radyator hava yapar uğraşırsınız.

  6. #6

    guento - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Enes Yenel
    Tekstil
     RR Daytona 350cc
     İzmir
    Üyelik:18.Ocak.2010 | Yaş: 44
    Mesajlar: 243  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    benzincilerin genelinde bulunan mavi renkteki "antifiriz"den koysak bi fark olmaz dimi? ben benzincideki o mavi sıvıyı arabalar için cam suyu sanıyordum da :mrgreen:

  7. #7

    Rona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Atilla Türkulusu
    memur
     DD350E-6C DAYTONA
     İstanbul - Avcılar (Avrupa Yakası)
    Üyelik:13.Mart.2011 | Yaş: 52
    Mesajlar: 1,510  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    4
    Alıntı guento Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benzincilerin genelinde bulunan mavi renkteki "antifiriz"den koysak bi fark olmaz dimi? ben benzincideki o mavi sıvıyı arabalar için cam suyu sanıyordum da :mrgreen:
    cam suyu da mavi renkte karıştırmayasın sakın zaten ambalajın üzerinde antifriz yazıyor
    antifrizler çeşitli renklerde olabiliyor

  8. #8

    serkan
    stk yoneticisi
     canıtez
     ıstanbul
    Üyelik:21.Ekim.2011 | Yaş: 48
    Mesajlar: 51  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Alıntı CELİL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba mert motorlardada arabadaki gibi sadece antifriz konuyor
    Celil abi ben arabama antifirizi ancak kar yağınca koyuyorum genelde sadece su ile gidiyo mübarek :D şaka bir yana normal arabalar için su antifiriz karışımı daha iyi diye biliyordum. motor larda ise celil abinin dediği doğrudur (onun tecrübesine güvenerek söylüyorum) :D
    istanbul/ümraniye

  9. #9

    Rona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Atilla Türkulusu
    memur
     DD350E-6C DAYTONA
     İstanbul - Avcılar (Avrupa Yakası)
    Üyelik:13.Mart.2011 | Yaş: 52
    Mesajlar: 1,510  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    4
    Alıntı serkanbey78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Celil abi ben arabama antifirizi ancak kar yağınca koyuyorum genelde sadece su ile gidiyo mübarek :D şaka bir yana normal arabalar için su antifiriz karışımı daha iyi diye biliyordum. motor larda ise celil abinin dediği doğrudur (onun tecrübesine güvenerek söylüyorum) :D
    Motorsikletinizin motorunu seviyorsanız antiftrizi su ile karıştırmayın zamanla paslanmaya başlar istenmeyen sonuçlar ortaya çıkar hiç tavsiye etmem

    passssssss nefret ederimmmm:evil:

  10. #10


    Salih Özler
    unemployed
     DD350 E-6c Daytona
     İstanbul
    Üyelik:04.Haziran.2011 | Yaş: 48
    Mesajlar: 265  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    Alıntı Rona Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet o pembe sıvı antifriz dir ve eksildiği zaman o şeffaf beyaz depodan eklememiz gerekiyor radyatör kapağından eklemeyelim aksi taktirde radyator hava yapar uğraşırsınız.
    Radyatör su deposunun üzerinde max çizgisi var mı? Dikkat etmedim. Benim depoda 1/4 kadar pembe sıvı var. Sıvının bir kısmı radyatörün içinde kaldıysa ne kadar koymak gerek? (Havuz problemi gibi oldu :mrgreen

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık