Merhaba,
Arkadaşlar motorlarınıza ne oranda antifiriz koyuyorsunuz, mesela ben arabamda sadece antifiriz kullanıyorum su koymuyorum radytöre ,motorlar için durum nasıldır?
Teşekkürler.
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
Spyder 250
Ankara
0 Rh (+)Merhaba,
Arkadaşlar motorlarınıza ne oranda antifiriz koyuyorsunuz, mesela ben arabamda sadece antifiriz kullanıyorum su koymuyorum radytöre ,motorlar için durum nasıldır?
Teşekkürler.
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)