Alıntı TWO-WHEEL TANGO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Radyatör su deposunun üzerinde max çizgisi var mı? Dikkat etmedim. Benim depoda 1/4 kadar pembe sıvı var. Sıvının bir kısmı radyatörün içinde kaldıysa ne kadar koymak gerek? (Havuz problemi gibi oldu :mrgreen
yarıya kadar dolu olması kafi
radyatörün içi tamamen ağzına kadar doludur eksilme yaptığı zaman yedekten çeker zaten