Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123
Toplam 24 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 24 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #21
    arka stoplarla ilgili benimde bir sorunum var bilmiyorum belkide özelliği öyledir.
    motoru çalıstırınca ön lambalar plaka lambası yanıyor fakat stop lambası yanmıyor.sadece.frene bastıgımda yanıyor.Bu normal birşeymi?

  2. #22


    mehmet özdikmenli
    İşletme
     regal 2007
     İstanbul
    Üyelik:01.Mayıs.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 427  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    yok ozzy bi temassızlık yada lamba da sorun vardır

  3. #23
    Alıntı MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
    yok ozzy bi temassızlık yada lamba da sorun vardır
    ozaman en kısa zamanda sizdeyim.

  4. #24


    mehmet özdikmenli
    İşletme
     regal 2007
     İstanbul
    Üyelik:01.Mayıs.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 427  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    normali satılık ilanına koydugum gibi olacak ekstraları ayrı tut

Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık