arka stoplarla ilgili benimde bir sorunum var bilmiyorum belkide özelliği öyledir.
motoru çalıstırınca ön lambalar plaka lambası yanıyor fakat stop lambası yanmıyor.sadece.frene bastıgımda yanıyor.Bu normal birşeymi?
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
arka stoplarla ilgili benimde bir sorunum var bilmiyorum belkide özelliği öyledir.
motoru çalıstırınca ön lambalar plaka lambası yanıyor fakat stop lambası yanmıyor.sadece.frene bastıgımda yanıyor.Bu normal birşeymi?
regal 2007
İstanbul
0 Rh (+)yok ozzy bi temassızlık yada lamba da sorun vardır
ozaman en kısa zamanda sizdeyim.MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
![]()
regal 2007
İstanbul
0 Rh (+)normali satılık ilanına koydugum gibi olacak ekstraları ayrı tut
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)