Yan çantalar şeridi kaplamak ve motorun daha cüsseli saygı duyulası bir vasıta gibi göstermesi açısından da kullanılmalı bence
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
2013 250e-6c Daytona (Beyaz)
istanbul
0 Rh (-)Yan çantalar şeridi kaplamak ve motorun daha cüsseli saygı duyulası bir vasıta gibi göstermesi açısından da kullanılmalı bence
V strom
istanbul
0 Rh (+)şunu kastediyorsun sanırım:(
http://m.akilli.tv/mobile-video/Moto...Dusuyor_668217
motosikletin varlığına ve yapısına aykırı söylem bunlar.sizin gibi gençleri ist de görmek isteriz
Küba SL200
İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
A Rh (+)paylaşım için teşekkürler, ellerine sağlık![]()
Regal raptor spyder 350
Ankara - Çankaya
B Rh (+)Süper öğretici ve eğitici bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Spyder
Samsun
0 Rh (+)Bir ek bilgi de ben vereyim. Ağır giden iki aracın arasından geçmeye ingilizce "filtering" deniyor. Ve ABD'de bu kurallar ile sınırları belirlenmiş, yasal bir hak.
Kabaca kuralların türkçeleştirilmiş hali şunlar; (OMM'nin bu konuda sağlam bir PDF'i vardı ama bulamadım şimdi)
. 30km/s'den düşük hızlarda yapılabilir.
. Duran araçlar arasında da yapılabilir.
. Hız kasislerinde, park etmiş araçlar arasında, okul önlerinde yasaktır.
. Filtreleme esnasında yayaya çarpma yaşanırsa sorumlu motorsikletlidir.
*) http://roadsafety.transport.nsw.gov....lanefiltering/
SUZUKI M800 intruder
İstanbul - Avcılar (İŞ) (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)Arkadaşlar ; bir süredir forum içinde " MOTORSİKLET OKULU FAYDALI BİLGİLER (eğitim) bölümünü okuyorum , çok emek harcanmış ,10 ,12 yıllık bilgiler var ..... İzninizle ; herkes tekrar okusun , faydalansın , emek harcayanları tanısın , ekleme yapsın diye , konu tarafımdan HORTLATILMIŞTIR ... Her hafta böyle bir konuyu hortlatıcam ki tekrar herkes faydalansın sonuçta kimseye bir zararı yok diye düşünüyorum ... umarım kötü tepki almam ... Eğlemlerim sürecektir ✌✌✌... Saygılarımla
Regal Raptor DD150 E2
İSATANBUL
A Rh (+)Tek nefeste okundu. Çok teşekkürler allah razı olsun.
Spyder
İstanbul
0 Rh (-)Kanayan yaramızın tam olarak bir çözümü olmasa da mümkün olduğunca bu ve bunun gibi durumlara önceden hazırlıklı olmak adına bunun gibi bilgilendirici yazılarla birlikte eğitimlere de her motor sürücüsünün mutlak suretle katılmasında büyük fayda var. Teşekkürler.
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)