Erkan Hocam sanırım bizim motorlarda avadanlık bu altta işaretlediğim kısım ? Buraya bir şey koydun mu ? Yani alyan falan orada sağlıklı durur mu sence ?
suzuki-volusia-800-limited-6.jpg
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |

Bisiklet Sayılır Mı ?
Antalya - Manavgat
A Rh (+)
Erkan Hocam sanırım bizim motorlarda avadanlık bu altta işaretlediğim kısım ? Buraya bir şey koydun mu ? Yani alyan falan orada sağlıklı durur mu sence ?
suzuki-volusia-800-limited-6.jpg
Cahil ile sohbet etmek güçtür bilene ; Çünkü cahil ne gelirse söyler diline.
Cahille girme münakaşaya. Ya sinirini zıplatır tavana! Ya da yazık olur adabına.

VFR 800X Crossrunner
Ankara
A Rh (+)İyiliğin karşılığı iyilikten başka nedir ki!....(Rahman 60)

VFR 800X Crossrunner
Ankara
A Rh (+)Malzemeler kapaklı bir torbanın içinde, torbayı lastikle avadanlığın içine sabitliyorsun. İç kapağı kapatıp dış kapağı kapatıyorsun. Kullanışlı bir yer burası eve geçince fotoğraf yüklerim.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
CELİL (25.Temmuz.2019), Eray Aksoy (25.Temmuz.2019), newmoon06tr (25.Temmuz.2019), Zafer (25.Temmuz.2019) Bunu beğendi.
İyiliğin karşılığı iyilikten başka nedir ki!....(Rahman 60)

Bisiklet Sayılır Mı ?
Antalya - Manavgat
A Rh (+)Cahil ile sohbet etmek güçtür bilene ; Çünkü cahil ne gelirse söyler diline.
Cahille girme münakaşaya. Ya sinirini zıplatır tavana! Ya da yazık olur adabına.

VFR 800X Crossrunner
Ankara
A Rh (+)İyiliğin karşılığı iyilikten başka nedir ki!....(Rahman 60)

Rx3i EVO (Melek)
Antalya
A Rh (+)
CELİL (07.Nisan.2021), cicada (26.Temmuz.2019), Eray Aksoy (25.Temmuz.2019), erkopaşa (25.Temmuz.2019), Raci06 (09.Nisan.2021), TuruncuBuji (26.Temmuz.2019) Bunu beğendi.
hayal edebiliyorsan yapabilirsin demektir...

Bisiklet Sayılır Mı ?
Antalya - Manavgat
A Rh (+)Geçen sefer buluştuğumuzda resim çekmeyi unutmuşuz.Bu sefer işi sona bırakmadık.Bülent ve Muhammed ile Manavgat'ta buluştuk.Usta da motor işleri vardı.Güzel bir kahvaltı ardından motor bakım işlerine geçildi.Antalya dan tüm illerdeki Raptorlara sevgi ve selamlarımızı yolluyor,en kısa sürede buluşabilmeyi diliyoruz
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bulentbc (07.Nisan.2021), CELİL (07.Nisan.2021), cicada (07.Nisan.2021), endroad (08.Nisan.2021), erkopaşa (07.Nisan.2021), Mehmet A. (07.Nisan.2021), newmoon06tr (07.Nisan.2021), TuruncuBuji (07.Nisan.2021), ulaire (10.Nisan.2021) Bunu beğendi.
Cahil ile sohbet etmek güçtür bilene ; Çünkü cahil ne gelirse söyler diline.
Cahille girme münakaşaya. Ya sinirini zıplatır tavana! Ya da yazık olur adabına.

VFR 800X Crossrunner
Ankara
A Rh (+)
bulentbc (07.Nisan.2021), CELİL (07.Nisan.2021), endroad (08.Nisan.2021), Mehmet A. (07.Nisan.2021), newmoon06tr (07.Nisan.2021), TuruncuBuji (07.Nisan.2021) Bunu beğendi.
İyiliğin karşılığı iyilikten başka nedir ki!....(Rahman 60)

RR Daytona (GANDALF)
Köyceğiz / MUĞLA
0 Rh (+)
bulentbc (07.Nisan.2021), CELİL (07.Nisan.2021), endroad (08.Nisan.2021), Eray Aksoy (07.Nisan.2021), erkopaşa (07.Nisan.2021), Mehmet A. (07.Nisan.2021), newmoon06tr (07.Nisan.2021), Raci06 (09.Nisan.2021), TuruncuBuji (07.Nisan.2021) Bunu beğendi.

VFR 800X Crossrunner
Ankara
A Rh (+)
Hakkaten afiyet bal şeker olsun
Ortada sarı tabaktaki ne anlayamadım cips gibi bir şey sanki yada haşlanmış nohut gibi bir şey
Ne yiyonuz abi siz
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
bulentbc (07.Nisan.2021), CELİL (07.Nisan.2021), endroad (08.Nisan.2021), Eray Aksoy (07.Nisan.2021), Mehmet A. (07.Nisan.2021), newmoon06tr (07.Nisan.2021), Raci06 (09.Nisan.2021) Bunu beğendi.
İyiliğin karşılığı iyilikten başka nedir ki!....(Rahman 60)
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)