Abi sırtında paralansın beraber nice yollara
SM-S908E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |

Dd250 e9b
Ankara
A Rh (+)Abi sırtında paralansın beraber nice yollara
SM-S908E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
CELİL (16.Nisan.2026), deatheater (16.Nisan.2026), erkopaşa (16.Nisan.2026), karatepeemre2 (16.Nisan.2026), Küpeli (16.Nisan.2026), Mehmet A. (16.Nisan.2026), Mkarakas (21.Nisan.2026), Resul.D (16.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026), Yusuf006emre (16.Nisan.2026) Bunu beğendi.

Keeway land cruiser
Ankara
A Rh (+)Hepinize Teşekkür ederim
CELİL (16.Nisan.2026), deatheater (16.Nisan.2026), erkopaşa (16.Nisan.2026), karatepeemre2 (16.Nisan.2026), Küpeli (16.Nisan.2026), Mehmet A. (16.Nisan.2026), newmoon06tr (17.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026), Yusuf006emre (16.Nisan.2026) Bunu beğendi.

Hyosung GV250 (KERATA)
Ankara-Mamak
A Rh (+)Resul hayırlı uğurlu olsun.
Nice yollara nice yıllara sırtında eskisin![]()
CELİL (16.Nisan.2026), deatheater (16.Nisan.2026), erkopaşa (16.Nisan.2026), karatepeemre2 (16.Nisan.2026), Küpeli (16.Nisan.2026), Mkarakas (21.Nisan.2026), newmoon06tr (17.Nisan.2026), Resul.D (16.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026), Yusuf006emre (16.Nisan.2026) Bunu beğendi.
İnsafsızlıklarınız İnfazınız Olacaktır...
RegalRaptor 250E9B (KOÇ) (Anı yüklemesi tamamlandı) 2017-2021
Hyosung GV250EFİ (KERATA) (Anı yüklemesi devam ediyor) 2021-

Regal Raptor Daytona 250 S
İstanbul Maltepe (Anadolu Yakası)
A Rh (+)Patchin hayırlı olsun abi sırtında paralansın
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
CELİL (16.Nisan.2026), deatheater (16.Nisan.2026), erkopaşa (16.Nisan.2026), karatepeemre2 (16.Nisan.2026), Mkarakas (21.Nisan.2026), newmoon06tr (17.Nisan.2026), Resul.D (16.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026), Yusuf006emre (16.Nisan.2026) Bunu beğendi.

Keeway land cruiser
Ankara
A Rh (+)Teşekkür ederim saolun![]()
CELİL (16.Nisan.2026), deatheater (16.Nisan.2026), erkopaşa (16.Nisan.2026), karatepeemre2 (16.Nisan.2026), Küpeli (16.Nisan.2026), Mkarakas (21.Nisan.2026), newmoon06tr (17.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026), Yusuf006emre (16.Nisan.2026) Bunu beğendi.
Regal Raptor Daytona 250V
Ankara
A Rh (+)
CELİL (16.Nisan.2026), deatheater (16.Nisan.2026), karatepeemre2 (16.Nisan.2026), Küpeli (16.Nisan.2026), Mkarakas (21.Nisan.2026), newmoon06tr (17.Nisan.2026), Resul.D (16.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026) Bunu beğendi.

Suzuki Volusia VL800
Ankara
0 Rh (+)Hayırlı olsun, patch sırtında ve yollarda paralansın![]()
CELİL (17.Nisan.2026), deatheater (17.Nisan.2026), karatepeemre2 (16.Nisan.2026), Küpeli (17.Nisan.2026), Mkarakas (21.Nisan.2026), newmoon06tr (17.Nisan.2026), Resul.D (16.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026), Yusuf006emre (17.Nisan.2026) Bunu beğendi.

Keeway land cruiser
Ankara
A Rh (+)Teşekkür ederim![]()
CELİL (17.Nisan.2026), deatheater (17.Nisan.2026), karatepeemre2 (16.Nisan.2026), Küpeli (17.Nisan.2026), Mkarakas (21.Nisan.2026), newmoon06tr (17.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026), Yusuf006emre (17.Nisan.2026) Bunu beğendi.

Honda Shadow VT600C
İstanbul - Küçükçekmece
A Rh (+)Resul abi hayırlı uğurlu olsun güzel yollarda güzel sürüşlerde paralansın
SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
CELİL (17.Nisan.2026), karatepeemre2 (17.Nisan.2026), Küpeli (17.Nisan.2026), Mkarakas (21.Nisan.2026), newmoon06tr (17.Nisan.2026), Resul.D (21.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026), Yusuf006emre (18.Nisan.2026) Bunu beğendi.
better to burn out than to fade away

Hyosung gv 250
Ankara
0 Rh (+)Hayırlı olsun Resul, pach sırtında keyifli sürüşler, nice turlar yaparsın.
SM-A366B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
CELİL (17.Nisan.2026), deatheater (18.Nisan.2026), karatepeemre2 (17.Nisan.2026), Küpeli (17.Nisan.2026), Mkarakas (21.Nisan.2026), Resul.D (21.Nisan.2026), Tarmina (18.Nisan.2026), Yusuf006emre (18.Nisan.2026) Bunu beğendi.
Şu anda 2 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 2 misafir)