Sağolasın Ali Abi.Destek vereceğinizden zerre şüphem yok zaten.Ankara içi olması halinde mutlaka haber ederim.Hepinize teşekkür ederim.
Yazdırılabilir Görünüm
08.03.2019 de katıldığımız "5Sriders Teori Güvenli Sürüş Eğitimi" nden bir kaç kare daha geldi.Gerçekten güzel bir seminer oldu.Gelen Motorları görünce ağızımdan resmen salyalar aktı :hastayız: :p Ancak teori değil de uygulamalı dersler için 5Sriders ın istediği fiyatlar çok abartılı.Honda ve Yamaha nın verdiği ve gerçek anlamda çok iyi olan eğitimlerin ilk üç seviyesi 705 er Lira.Sonra ki son eğitim ise 490 Lira.5Sriders ise her eğitim için 1000 lira talep etmekte.Çok abartılmış,şişirilmiş fiyatlar.Antalya Motosiklet Eğitim Merkezi ise hem 250 lira ile açık ara önde ve eğitmen Gçkhan Bey çok nafif ve kibar bir genç arkadaşımız.Bıkmadan usanmadan telefonda her soruyu cevaplayıp yardımcı oluyor.Ehliyet gelir gelmez onlardan alacağım eğitimimi.
Eklenti 1995
Eklenti 1996
Eklenti 1997
Tebrik ederim seni, eğitim gerçekten önemli.
Eray heyecanını ve azmini takip etmeye devam ediyorum. İnşallah en kısa sürede hayaline kavuşursun.
Sağolasın Ömer.Çok teşekkür ederim.23 Mart ta direksiyon sınavı var.15 Nisan en geç ehliyet de elimde olur inşallah.Sonra sıra Motor da.Haziran başı kiram gelecek.Oradan 15 bin kadar ayırıp alımı yapacağım.İnşallah bu süreç içerisinde bir aksilik yaşamam ve sonunda da istediğim temizlikte ve km. de bir 350cc Spyder bulabilirim :soru?
[QUOTE=Eray Aksoy;327851]08.03.2019 de katıldığımız "5Sriders Teori Güvenli Sürüş Eğitimi" nden bir kaç kare daha geldi.Gerçekten güzel bir seminer oldu.Gelen Motorları görünce ağızımdan resmen salyalar aktı :hastayız: :p Ancak teori değil de uygulamalı dersler için 5Sriders ın istediği fiyatlar çok abartılı.Honda ve Yamaha nın verdiği ve gerçek anlamda çok iyi olan eğitimlerin ilk üç seviyesi 705 er Lira.Sonra ki son eğitim ise 490 Lira.5Sriders ise her eğitim için 1000 lira talep etmekte.Çok abartılmış,şişirilmiş fiyatlar.Antalya Motosiklet Eğitim Merkezi ise hem 250 lira ile açık ara önde ve eğitmen Gçkhan Bey çok nafif ve kibar bir genç arkadaşımız.Bıkmadan usanmadan telefonda her soruyu cevaplayıp yardımcı oluyor.Ehliyet gelir gelmez onlardan alacağım eğitimimi./QUOTE]
Güzel Motorlar vardı Eraycım ama her zaman en güzeli senin olan olacak inşallah. Bu arada çok daha güzel pozlarımız vardı :p niye kendimiz çekinmediysek, acemiliğimize geldi galiba.
Daha önce hiç güvenli sürüş eğitimine katılmadığım için ücretler hakkında yorumda bulunmam doğru değil. Keşke o günkü teorik anlatımda pratik eğitimler hakkında bilgi verilseydi. Daha önce katılan arkadaşlar var ise onlardan içeriği ve kalitesi hakkında bilgi aldıktan sonra daha iyi değerlendirebiliriz.
Selamlar Cemil,
En güzel Motorlar sizlerin olsun inşallah :) Evet.Keşke biz de bir kaç kare resim çekseydik.İlk kez böyle bir organizasyona katılınca gerçekten de acemiliğimize denk geldi demek :soru? Bir daha ki seferler telafi ederiz inşallah.
Motorlu sürüş eğitimlerinin fiyatları aslında hep bu rakamlarda.Yani arkadaşlar çok abartı bir fiyat istemiyor.750 ile 1500 lira arası değişiyor.Toplamda ise bir eğitimi tamamlamak 3000-5000 lira arasında bir rakama tekabül ediyor.Ama bunda yine "Biz kurumsalız.Bir numarayız.Türkiye de tekiz.Markayız..." gibi sebepler de etkin oluyor.Çok iyi eğitim veren ve bunu şirketleşme olmadan sunan eğitmenler de mevcut.Mesela "Antalya Motosiklet Eğitimi" bunlardan biri.Instagram da falan sayfaları mevcut.Yine web siteleri de bulunmakta.Onlardan eğitim alanlar çok çok memnun.Eğitim alanlarda bazılarına ulaştım.Adamlar büyük şirketlerin verdiği eğitime de katıldıklarını ve arada bir fark göremediklerini söylediler.Bunların fiyatı da ders başı 250 lira.Yani çok daha uygun bir rakama denk geliyor.Eğitim ise Akdeniz Üniversitesi nin kampüsünde veriliyor.Seminer de pratik sürüş ve eğitimler hakkında bilgi vermemelerinin sebebi ise rakamları açıktan dillendirmek istemedikleri içindir diye tahmin ediyorum ? Ama 5Sriders ın kalitesi illa ki üst seviyedir.
Antalya ve çevre ilçelerinde ikamet edip vakti olanlar için bir eğitim fırsatı daha.Katılacak olanlarla yine buluşabiliriz ?
Eklenti 2001
Arkadaşlar,
Antalya da bulunan en büyük ve çeşit bakımından en zengin Motosiklet mağazası hangisidir ve yer olarak neresidir ? Kask,mont,pantolon,eldiven,ayakkabı,buff,çanta...g ibi şeyler alacağım.Bakkal zihniyeti ile işletilmeyen,işlerinde bilgili ve düzgün bir mağaza yani.
Muratpaşa Kızılırmak Cad. 'si üzerinde motosiklet mağazaları bulunmakta, bir uğramamı tavsiye ederim. Aralarında bakkal zihniyetli olanlar vardır ama iyi ürün denk getirebilirsin belki. Bu devirde ekipman için pazarlık yapmanın getirisi fazla olur. En azından fiyat soruşturmak için bile uğrayabilirsin. Çünkü mağaza olarak sayı oldukça fazla.
Evet Arkadaşlar.Seminere gelen kimler var şimdi ? Bayram ve Cemil gelecekti bildiğim kadarıyla ? Sami sende son durum nedir ? Ben saat 18:30 gibi orada olacağım.
Eklenti 2023
Cumartesi günü hava güzel gösteriyor. Büyük olasılıkla motosikletimle katılacağım. Orada görüşmek üzere...
Haydi bakalım maşallah Antalya’ya
Safları sıkı tutun düzenli buluşmalara başlayın
Yaza #RaptorRidersAntalya inşallah[emoji2937]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Sağolasın Erkan.Destek ve iyi niyet dilekleriniz beni motive ediyor.Motorumu edinip arkasında Flamamız,sırtımda Patch'imiz dalgalandığı zaman çok daha fazla insanın dikkatini çekecektir.Kolay olmayacak ve bir anda 100 kişi de olmayacağız.Ancak ufak ufak,emin adımlarla ve katılacak insanların karakterine de dikkat ederek eninde sonunda güzel bir ortam oluşturacağımızdan en ufak şüphem yok açıkçası.Bu uzun zaman da alsa,sayımız 5-6 kişi de olsa hiç önemli değil.Birbirine gönülden bağlı ve saygı duyan 3 kişi birbirine saygı duymayan,çekiştiren binlerce kişiden daha kıymetli ve güçlüdür benim için.
Herkese Selamlar Arkadaşlar,
Antalya dolu dizgin geliyor haberiniz olsun :cheesy:
Bu akşam (23.03.2019) Motto Akademi Teori Seminerine katılmak üzere Antalya ya gittim.Orada Cemil ve Cihan (TuruncuBuji) dostlarımızla buluştuk.Çok samimi ve güzel bir muhabbetimiz oldu Cihan ile.Cemil işleri ve bir arkadaşını uğurlaması gerektiği için biraz geç geleceğini bildirmişti ve bu sebepten ötürü bu sefer doya doya muhabbet edemedik kendisiyle.Eğitim yaklaşık 35 dakika geç başladı.Üç bölümden oluşturdukları eğitimin ikinci bölümü bitince bizler de seminerden ve birbirimizden ayrıldık.Benim Havaalanı na,Cihan'ın da Finike dönüş yolu olduğundan dolayı daha fazla duramadık.Ben Antalya ya tek yön yaklaşık 85 km. yol yapıyorum.Ancak Cihan bizler için taa Finike den,150 km. yol yapıp gelmiş.Çok mutlu olduğumu ifade etmem gerek.Kendisine en içten şekilde teşekkür ederim.Özellikle Antalya oluşumunu sahiplenmesi ve destek olması benim açımdan çok değerli.Sağolasın Cihan Kardeşim 8) :Rockn Roll: Cemil için zaten söyleyeceklerimi gıyabında Cihan'a da söyledim.Çok yardımsever,içten ve iyi niyetli bir kardeşimiz.Bunu tüm samimiyetimle yazıyorum.Birlikteliğimizi bir kaç kare fotoğraf ile ölümsüzleştirdik.Yani uzun lafın kısası Antalya ekibi üç kişiye ulaştı ve çok sağlam geliyor.Özellikle arkadaşlarımızın karakter bakımından sergiledikleri duruş benim geleceğimiz hakkında ileriye çok daha ümitli bakmama sebep oluyor.Antalya full gaz geliyor Raptor Riders Ailesi :Rockn Roll: Bizi izlemeye devam edin :)
Eklenti 2032
Eklenti 2033
Eklenti 2034
Soldan Sağa : Cemil (endroad),Ben (Eray Aksoy) ve Cihan (TuruncuBuji)
https://www.youtube.com/watch?v=e7miYPk1mcw
Aksiyon kamerasının tarih belirtme özelliğini açmışım yanlışlıkla. Kameranın tarihide yanlış olunca orayı RR logosu ile hızlıca kamufle ettim. :D
Maşallah Arkadaşlar bizlerde sizin adınıza çok seviniyoruz birlikte güzel bir başlangıç yapıyorsunuz biz her zaman yanınızdayız yolunuz açık olsun bizden sizlere selamlar :) 8)
Arkadaşlar tebrikler, ilk bir araya gelmiş olmanız bu işin temelini attığınizin imzası, aranızdaki uzak km.leri aşıp bir araya gelmemiz ayrıca takdir edilesile. Her zaman yaninizdayiz, Ankara'dan Antalya'ya sevgiler, selamlar.
ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İlk kıvılcımlar her zaman önemlidir
Devamı gelmesi dileğiyle [emoji869][emoji106]
RNE-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sizleri gördük mutlu olduk,
Sizleri hep görüp hep mutlu olmak isteriz [emoji106][emoji4]
Mehmet A.
Merhaba,
güzel bir buluşma oldu, biraz geçiktim ama kısa da olsa tanıştık Cihanla. Gendisine bende burdan Teşekkür etmek isterim. Erayıda gayretindlerinden dolayı ayrı tebrik ederim. Ben iyi bir RR Antalya topluluğu olacağımıza inanıyorum ve destek vermeye devam edicem.
Bu arada Cihanı uğurlamak adına 300 400 metre kadar birlikte sürdük, keyifliydi. Böylece ilk sürüşümü gerçekleştirmiş oldum [emoji41] inşallah kısa zamanda motoru ile Erayda bize katılır, flama ve patchler ile RR Akdenizde yeniden yollarda olur.
Venus_V3_5580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Me güzel haberler. Emeğinize sağlık.
Okeye dördüncü aranıyor demekki.
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Güzel olmuş ve bundan sonrası daha da güzel olacak inşallah.Sana daha çokça güzel anılar çekme imkanı vereceğiz Cihan.Benim Motor işi de bitince yapacak bolca gez ve kamp programlarımız var.Ayrıca senin Karadeniz Gezisini de programa aldım çünkü onu ben de hep yapmak istemişimdir :hastayız:
Çok teşekkür ederiz Başkanım.Senin ve Ali Abi'nin manevi destekleriniz sayesinde kendimizde bu inanç ve gücü bulduk :utangaç:
Teşekkür ederiz Ali Abi.Tahmin ettiğimden çok daha güzel bir birliktelik oluyor.Arkadaşlarımızın samimiyeti ve sıcak kanlılığı bizi daha da birbirine bağlıyor.Zamanla çok güzel bir birliktelik oluşacağına hiç şüphem yok açıkçası.
Aynen öyle.İlk kıvılcımlar ateşi başlatmış oldu."Vira Bismillah" dedik sonunda.Üçümüzün de devamlılık konusunda isteği ve kararı tam dır.Bundan sonrası hepimiz için daha keyifli olacak.
Sağolasın Mehmet.Biz de sizleri görünce mutlu oluyoruz.İnşallah bir gün bir yerlerde oturup karşılıklı muhabbet etmek de kısmet olur :)
:) Evet dördüncü aranıyor.Ama hedef Futbol Takımı kurmak.İlk 11'i çıkaracak bir kadro oluşturabilirsek çok daha güzel olacak :)
Selamlar Cemil.Benim gayretlerim kadar sizlerin de buna inanıp,istemeniz ve desteklemeniz sayesinde işi buraya kadar taşıyabildik.Her zaman savunduğum gibi ne başaracaksak BİRLİKTE başaracağız.Ama dün muhabbet ederken de belirttiğim gibi,birbirine her koşulda bağlı olmayan binler yerine sizin gibi arkadaşlarla toplamda üç kişi devam etmek çok daha güzel ve güçlü bir RR Teşkilatı oluşturacaktır.Şahsen birlikteliklerde sayının hiç önemi olmadığına inanırım.Mühim olan birbirine olan güven ve bağlılıktır.
Cihan ile kısa da olsa sürmen güzel.Yakında birlikte daha da uzun sürmek nasip olacak inşallah 8)
Arkadaşlar iki veya üç hafta sonra bir Antalya buluşması yapalım diyorum.Buluşma yeri olarak da Antalya veya Finike diye düşündüm.Ne dersiniz ? Yapalım mı küçük bir organizasyon birlikte ? Sami ye baskın yapıp onu da kaçırırız :Rockn Roll:
Finike'ye beklerim. Ama olmadı, Antalyada'da buluşalım derseniz katılmaktan çekinmem.