Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 32 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #21

    RoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serhat gökoğlu
    İşsiz
     A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
     Sinop
    Üyelik:06.Mayıs.2007 | Yaş: 36
    Mesajlar: 556  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    abi yapmadığım iş kalmadı ilk okl 5.ci sınıfta girdim mobilyacya daha sonra simitcilikte yaptım alcıcıya girdim fırında calıstım garsonlukta epey bi zaman yaptım ve bu yaz gunduz mobilyacıda aksam garsonluk yapıordum tabi her aksam da deildi garsonlluk hafta da 4 kes aklıma gelmior daha bissürü iş yaptım vala girdim cıktım girdim cıktım en osonunda girecek iş kalmadı bu kcuuk sinopta
    Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
    Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
    Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
    Galiba
    Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
    Her Bahar Gitmek İsterim
    Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
    İstemekte GÜZEL Değilmi....

  2. #22

    sancezz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    yuksel cetıner
    drıver
     regal raptor 250cc
     İstanbul
    Üyelik:08.Temmuz.2007 | Yaş: 39
    Mesajlar: 683  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    Alıntı RoS Nickli Üyeden Alıntı
    abi yapmadığım iş kalmadı ilk okl 5.ci sınıfta girdim mobilyacya daha sonra simitcilikte yaptım alcıcıya girdim fırında calıstım garsonlukta epey bi zaman yaptım ve bu yaz gunduz mobilyacıda aksam garsonluk yapıordum tabi her aksam da deildi garsonlluk hafta da 4 kes aklıma gelmior daha bissürü iş yaptım vala girdim cıktım girdim cıktım en osonunda girecek iş kalmadı bu kcuuk sinopta
    alemsın yaaa ne dıyım sabıkan var sanırım allah yardımcın olsun :mrgreen: :mrgreen:
    ***YOKLUĞUMLA İYİ GEÇİNMEYE BAK ÇÜNKÜ VARLIĞIM ASLA SENİNLE OLMAYACAK***34 PZA 37***0 RH + ***SEYTANIM***

  3. #23

    RoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serhat gökoğlu
    İşsiz
     A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
     Sinop
    Üyelik:06.Mayıs.2007 | Yaş: 36
    Mesajlar: 556  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    yok yaws sabıkam falan ne bilim iyim herkesle de bu aralar böleyim hepte böle gidecek deilya elbet bende gusel bi iş bulurum hayatım biras duzene girer
    Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
    Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
    Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
    Galiba
    Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
    Her Bahar Gitmek İsterim
    Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
    İstemekte GÜZEL Değilmi....

  4. #24

    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Hamit İLKADLI
    Bilgi İşlem
     Regal Raptor DD250-9B Çok Yakında
     Kocaeli
    Üyelik:14.Ocak.2007
    Mesajlar: 229  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Tüm okullu dostlarımıza yeni eğitim öğretim yılında başarılar dilerim...
    _Saygılarımla...
    >>__MaRaNtZz__<<

  5. #25

    okan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    okan verim
    Tekstil
     caponord
     Samsun
    Üyelik:06.Ocak.2007 | Yaş: 53
    Mesajlar: 3,526  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    yeni öğretim yılımız hayırlı olsun....tüm öğrenci kardeşlerime allah zihin açıklığı versin....
    OKAN VERİM -1973 -SAMSUN

    APRİLİA CAPONORD ETV 1000
    APRİLİA PEGASO 650 ie
    SUZUKİ AN 125

  6. #26

    müslüm baba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Müslüm
    Serbest Meslek
     Regalraptor 250 CC
     İstanbul
    Üyelik:11.Şubat.2007 | Yaş: 67
    Mesajlar: 1,151  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    Ros kap çadırı çık yola otostopla Türkiye yi dolaş ben lisede beklemeye kaldığım sene yapmıştım çok güzel oldu.
    NERDE BİR MOTORCUNUN BAŞI SIKIŞSA MÜSLÜM BABAYI ARAR 0532 228 08 59

  7. #27

    RoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serhat gökoğlu
    İşsiz
     A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
     Sinop
    Üyelik:06.Mayıs.2007 | Yaş: 36
    Mesajlar: 556  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    ciddimisin abi
    Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
    Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
    Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
    Galiba
    Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
    Her Bahar Gitmek İsterim
    Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
    İstemekte GÜZEL Değilmi....

  8. #28


    serhat kodaloglu
    Maden Mühendisliği
     e9b
     İstanbul
    Üyelik:07.Şubat.2007 | Yaş: 44
    Mesajlar: 262  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Bütün öğrenci arkadaşlarımızın yeni öğretim yılı hayırlı olsun
    MESAFENİ KORU

  9. #29

    ToMCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    ayhan
    TSK
     RR
     Çorum
    Üyelik:02.Nisan.2007 | Yaş: 52
    Mesajlar: 347  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    yeni eğitim öğretim yılımız hayırlı olsun sadece öğrenciler değil öğretmenlerimize de hayırlı olsun... (ben bu yılda derslere girmeye devam edicem o bakımdan)
    [color=cyan]Yaşamak zevki nedir bilmez ölümden korkan.

  10. #30


    Türk Silahlı Kuvvetleri
     Eskişehir
    Üyelik:01.Kasım.2007
    Mesajlar: 843
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Re: Şimdi Okullu Olduk

    Alıntı Kino Nickli Üyeden Alıntı
    yeni milli eğitim yılımız hayırlı ugurlu olsun

    Tüm öğretmenlere allah kuvvet ve sabır ,
    öğrencilere zihin acıklığı ve başarılar,
    velilere ise geriye kalan ne olursa versin ....

    Sabah Okullar başlıyor ÇİLE başlıyor

    aman dostlar dikkatlerimizi biraz daha arttırıyoruz çünkü okul servisleri başlıyor ( gerçi zaten vardı galiba trafikte ama olsun belli sattlerde yoğunlaşacaklar )
    Kino Baba'nın iyi dileklerine katılıyorum. Bu arada benim kızım da dün kreşe başladı, keyfi pek yerinde, Daha Dün Annemizin'in bilem öğrenmiş, hehehe...

Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık