Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 21 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    huysuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Atakan Birtek
    Uzman Yardımcısı
     Kanuni Caracal 200
     İstanbul
    Üyelik:20.Ağustos.2008 | Yaş: 46
    Mesajlar: 64  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Benim Düşüncem...

    Merhaba Arkadaşlar,
    Benim motorda bazı değişiklikler düşündüm sizdende fikir almak istiyorum..

    Birinci motorun orjinal halini koyayım :



    Şimdi eklemek - değiştirmek istediğim parçalar :

    Egzost : Düz birtane istiyorum uç kısmı oval olacak.. (Keewaylerdeki gibi)



    Far : Seyhan 250 ve Hyosung gv650'de olanlardan.


    Kuyruk : Yine Seyhan 250 ve Hyosung gv650'de olanlardan.


    Sonuç olarak söyle birşey olacak : Kusra bakmayın photoshop bilmiyorum paintle yaptım :mrgreen:




    Ahhhh ahhh hep hayalimdeki motor

  2. #2
    huysuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Atakan Birtek
    Uzman Yardımcısı
     Kanuni Caracal 200
     İstanbul
    Üyelik:20.Ağustos.2008 | Yaş: 46
    Mesajlar: 64  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Şimdi gelelim sorularıma....

    Bu motoru hazırlamak bana pahalıya mal olurmu?
    Nerede yaptırabilirim, bildiğiniz bir yer varmı?

    bir arkadaşımız http://konaxchoppers.com/ adresini vermiş yer mecidiyeköyde.

    Buraya başvursam, daha önce burası ile çalışan varmı sorun yaşadılarmı?

  3. #3

    foreman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Fatih Ulus
    servis şefi
     sym gts 250 evo i
     İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:25.Eylül.2007 | Yaş: 49
    Mesajlar: 1,367  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    arka camurluk ve eksoz bu motorda en nefret ettıgım yerdı...
    gv modelı camurluk yakısmıs...

    sımdı sen oraya gv nın orjınal camurlıgunu alayım montajını yaptırayım dersen bu sana cok pahalıya maal olur...
    en azından gv nın arka camurlugu 250 dolar dır...
    yok ben zanaatkar bırını bulurum oda sanatını konusturur dersen buda bı camurluk parası kadar tutar...
    ne der çinlı ata sozü; calısıyorsa kurcalama...
    ama eksoz ve far olayında haklısın...
    bu secımler ıyı...
    literatürde foreman...
    halk arasında formen...
    dostlar arasında FATİH....

  4. #4
    huysuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Atakan Birtek
    Uzman Yardımcısı
     Kanuni Caracal 200
     İstanbul
    Üyelik:20.Ağustos.2008 | Yaş: 46
    Mesajlar: 64  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Fikir belirttiğin için teşekkürler çamurluk içinde seyhandan çıkma çamurluk bulsam sorunu çözerim ondada boya sorunu olacak tabi..

    Bir çözüm bulana kadar bu şekilde kalır.

    Hayalimdeki makina görüntüsü bu olacak.

    Son olarakda tank pad kullanan varmı aramızda hiç onuda düşünüyorum bu makinaya air brush yaptıracağıma o biraz gösterişli yapar makinayı??
    Live to Ride, Ride to Live

  5. #5

    Airbrush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    yiğit koç
    öğrenci
     YOK
     istanbul-ümraniye
    Üyelik:14.Haziran.2008
    Mesajlar: 305  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    bence orıjınal halınden tabiiki ıyı olur bu yaptıkların fakat,arka camurluk-arka tekerlek aralıgı cok oldugu ıcın kötü durur kısa çamurluk bence,ama tabiiki sen bilirsin.bide bunların kırmızı rengi cok tuhaf:?:

  6. #6
    huysuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Atakan Birtek
    Uzman Yardımcısı
     Kanuni Caracal 200
     İstanbul
    Üyelik:20.Ağustos.2008 | Yaş: 46
    Mesajlar: 64  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Haklısın airbrush bunu düşünmemiştim.
    Ustadan falan fikir almakta lazım tabiki.
    Ayrıca çalışmalarını gördüm çok beğendim, tebrikler, belki ilerde sanada işim düşer :mrgreen:
    Live to Ride, Ride to Live

  7. #7

    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Ali BOZKURT
    Türk Silahlı Kuvvetleri
     KUBA 150-25
     Balıkesir
    Üyelik:29.Eylül.2007 | Yaş: 65
    Mesajlar: 734  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Bence çok istiyorsan ekzost ve far.
    Tankped kullanabilirsin veya depo üstü deri kılıf.
    Boyasına dokunma.Makina ve boya yeni.Bırak birez eskisin.Masraf çıkarma.
    Sisi barı hiç iptal etme.Yakışıyor.
    Kolay gelsin.
    Kazasız sürüşler.
    Sağlıcakla kal.

  8. #8

    Airbrush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    yiğit koç
    öğrenci
     YOK
     istanbul-ümraniye
    Üyelik:14.Haziran.2008
    Mesajlar: 305  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Alıntı bozkurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence çok istiyorsan ekzost ve far.
    Tankped kullanabilirsin veya depo üstü deri kılıf.
    Boyasına dokunma.Makina ve boya yeni.Bırak birez eskisin.Masraf çıkarma.
    Sisi barı hiç iptal etme.Yakışıyor.
    Kolay gelsin.
    Kazasız sürüşler.
    Sağlıcakla kal.

    bence de boyasına dokunma ,yeni alet,tadını cıkar.
    buarada gecen gün bı regal kullandım arkadaslar sadece 1.viteste 40 la fln gıdıyorum.ilk olduugu ıcın sanırım okadr tuhaf hıssettımkı.cok fenaydı,keyıflıydı.motosıklet alırsam hıc orasına burasına bakmam,gaz acarım.:?:

  9. #9

    X__utku__X - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Utku Şahin
    Gümrük Müşavir Yardımcısı
     Cbf150
     İstanbul - Esenyurt (Avrupa Yakası)
    Üyelik:24.Aralık.2007
    Mesajlar: 438  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    airbrush dostum 1 de 40ı nasıl yaptın yav benimki taş çatlasın 30 yapıyor.benim motordamı bi terslik var acaba.

  10. #10
    huysuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Atakan Birtek
    Uzman Yardımcısı
     Kanuni Caracal 200
     İstanbul
    Üyelik:20.Ağustos.2008 | Yaş: 46
    Mesajlar: 64  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Teşekkürler arkadaşlar yorumlar için. Ohalde dediğiniz gibi çamurluk beklicek..
    Airbrush hiç RR kullanmadım ama 1nci vitesde 40 bence de zor. Yada motoru iyice bağırttınmı? Benim motorda 1 ve 2nci vites arası çok kısa 20 de hemen 2nci vitese geçiyorum. Daha rodajda ama rodajdan çıkınca bakarız ne olcak..
    Live to Ride, Ride to Live

Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık