Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Sayfa 257 Toplam 257 Sayfadan BirinciBirinci ... 157207247255256257
Toplam 2565 adet sonuctan sayfa basi 2,561 ile 2,565 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #2561
    mskemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Muhammet sait kemal deniz
    Kabin memuru
     superlight 200
     İstanbul
    Üyelik:17.Ağustos.2025
    Mesajlar: 47  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    207
    Beğenilmiş
    48
    Alıntı newmoon06tr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kemal geçmiş olsun, senin ve mekanikerlerin Enes/Vlad elinize sağlık. RR ruhu/çatısı altında Organize olmak budur, tebrik ederim hepinize. Selamlar

    RMX3085 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Çok teşekkürler
    CELİL (1 gün önce), deatheater (1 gün önce), karatepeemre2 (1 gün önce), Küpeli ( 22 Saat önce), monorec (1 gün önce), newmoon06tr ( 23 Saat önce), Resul.D (1 gün önce), Tarmina (1 gün önce) Bunu beğendi.
    Born to lose livin to win

  2. #2562

    deatheater - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yiğit Efe Üstündağ
    Makine Teknisyeni
     Hyosung GV 250
     İstanbul - Küçükçekmece
    Üyelik:22.Kasım.2024 | Yaş: 23
    Mesajlar: 480  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    4,816
    Beğenilmiş
    480
    Herkese iyi geceler Raptor Riders. Mayıstan beri beraber olduğumuz gv 250 ile kışa girmemizle birlikte bakımlara başlama kararı aldık. Ön arka dişli ve zincir, baskı balata, bujiler ve buji pipoları, yağ ve yağ filtresi aldım. Bugün Enes (Kediens) ile birlikte zincir dişli ve bujileri değiştirmek için toplandık. Önce arka tekeri sökerek arka dişliyi sonrasında yan kapağı sökerek ön dişliyi değiştirdik. Aldığım zincir perçinle olduğu ve gerekli aparata sahip olmadığımız için zinciri değiştiremedik ve eski zinciri biraz gerip şimdilik onunla devam etmeye karar verdik. Sonrasında bujileri sökmek için depoyu söktük, arka silindirin buji piposunu çıkarıp bujiyi değiştirdik fakat aldığım buji piposu düz tip pipoymuş. gv'lerde bu piponun su engelleme kauçuğu piponun takıldığı yerin çapıyla çok yakın olduğundan ısındığında genleşip yapışır vaziyete geliyor ve piponun yerinden çıkmasını engelliyor. Bu yüzden pipoyu değiştirmeyip eski pipoyu taktık. Sonrasında ön silindirin bujisini değiştirmek için radyatörü tutan cıvataları söküp radyatörü biraz aşağı aldıktan sonra ön silindirin buji piposunu çıkartmaya çalıştık fakat oraya düz tip pipo takmışım ve bahsettiğim sorun oluşmuş. Pipo plastik olduğu için penseyle tutup çekmeye çalışınca kırılıyor ve sonra Ankara festivalindeki gibi üst kapak sökmeye kadar gidiyor iş. Bu yüzden ona şimdilik hiç dokunmamayı tercih ettik. Zaten üst kapaklarda terleme mevcut contalarını değiştireceğim ayrıca subap ayarı da gerekiyor üst kapak sökülmüşken hepsini bir yaparız diye düşündük. Baskı balataya da çok fazla işçilik ücreti istiyorlar onun da çaresine bakacağım. Enes'e tekrardan emekleri için teşekkür ediyorum. Şimdilik bu kadar

    SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    CELİL (1 gün önce), erkopaşa (1 gün önce), karatepeemre2 (1 gün önce), Kediens (1 gün önce), Küpeli ( 22 Saat önce), mskemal ( 19 Saat önce), newmoon06tr ( 23 Saat önce) Bunu beğendi.
    better to burn out than to fade away

  3. #2563

    Kediens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Enes Ünlü
    İşçi
     Benda Rock Greystone BD300
     İstanbul
    Üyelik:06.Ocak.2025 | Yaş: 33
    Mesajlar: 401  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    1,933
    Beğenilmiş
    402
    Alıntı deatheater Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi geceler Raptor Riders. Mayıstan beri beraber olduğumuz gv 250 ile kışa girmemizle birlikte bakımlara başlama kararı aldık. Ön arka dişli ve zincir, baskı balata, bujiler ve buji pipoları, yağ ve yağ filtresi aldım. Bugün Enes (Kediens) ile birlikte zincir dişli ve bujileri değiştirmek için toplandık. Önce arka tekeri sökerek arka dişliyi sonrasında yan kapağı sökerek ön dişliyi değiştirdik. Aldığım zincir perçinle olduğu ve gerekli aparata sahip olmadığımız için zinciri değiştiremedik ve eski zinciri biraz gerip şimdilik onunla devam etmeye karar verdik. Sonrasında bujileri sökmek için depoyu söktük, arka silindirin buji piposunu çıkarıp bujiyi değiştirdik fakat aldığım buji piposu düz tip pipoymuş. gv'lerde bu piponun su engelleme kauçuğu piponun takıldığı yerin çapıyla çok yakın olduğundan ısındığında genleşip yapışır vaziyete geliyor ve piponun yerinden çıkmasını engelliyor. Bu yüzden pipoyu değiştirmeyip eski pipoyu taktık. Sonrasında ön silindirin bujisini değiştirmek için radyatörü tutan cıvataları söküp radyatörü biraz aşağı aldıktan sonra ön silindirin buji piposunu çıkartmaya çalıştık fakat oraya düz tip pipo takmışım ve bahsettiğim sorun oluşmuş. Pipo plastik olduğu için penseyle tutup çekmeye çalışınca kırılıyor ve sonra Ankara festivalindeki gibi üst kapak sökmeye kadar gidiyor iş. Bu yüzden ona şimdilik hiç dokunmamayı tercih ettik. Zaten üst kapaklarda terleme mevcut contalarını değiştireceğim ayrıca subap ayarı da gerekiyor üst kapak sökülmüşken hepsini bir yaparız diye düşündük. Baskı balataya da çok fazla işçilik ücreti istiyorlar onun da çaresine bakacağım. Enes'e tekrardan emekleri için teşekkür ediyorum. Şimdilik bu kadar

    yapmayı hedeflediğimiz işlerin sadece %20sini yapabildik maalesef ama eldeki imkanlar; 2 insan gücü, 2 tahta palet, birkaç anahtar/alyan, ve 2 kedi olunca bu kadar oluyor
    CELİL (1 gün önce), deatheater (1 gün önce), erkopaşa (1 gün önce), karatepeemre2 (1 gün önce), Küpeli ( 22 Saat önce), mskemal ( 19 Saat önce), newmoon06tr ( 23 Saat önce) Bunu beğendi.
    "...You have to realize that someday you will die, Until you know that, you are useless."

  4. #2564

    erkopaşa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    erkan dülger
    Öğretmen
     VFR 800X Crossrunner
     Ankara/Gölbaşı
    Üyelik:03.Nisan.2018 | Yaş: 48
    Mesajlar: 5,159  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    13,213
    Beğenilmiş
    5,038
    Alıntı mskemal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herekese merhabalar Raptor Riders.
    Birkaç gün önce buluşma dönüşünde motorum stop etmeye başladı ve daha sonrasında marş almayı da bıraktı. Otoparkta kendimiz iterek motoru AVM' nin otoparkında bıraktık. Sonraki günü motoru çalıştırdığımızda kısa süre çalışıp sonrasında stop etmeye devam etti. Önce karbüratöründen şüphelendik ancak söküp temizlediğimizde karbüratör ile alakalı bir sorun olmadığını gözlemledik. Sonrasında ateşlemeyi test ettik ve fark ettik ki bujiye akım gelmiyordu.
    sonrasında donör bir motor sayesinde konjektör, ateşleme bobini ve pipo değiştirerek sorunun kaynağını aradık ama sorun bunlarda da değilmiş ve sonraki gün 5 saatlik bir video maratonundan sonra sorunun en son beyinden kaynaklı olabileceği tanısına vardık ve donör motorun beynini ana motora bağladık ve ufak bir karbüratör ayarından sonra motosikletim yarım marşta kavramaya başladı...

    buradan elektrik ve mekanik ustalarımız vlad adıgüzel ve enes çiftsilindire ayrıyetten karbüratör ustamız oğuzhan magmaya selamlarımı yolluyorum ve şu zor günlerde beni usta usta gezdirmedikleri için çok teşekkür ediyorum...Eklenti 3731Eklenti 3733
    Muhammet bununla geçmiş olsun, organize işler olmuş herkesin eline sağlık, Allah dostlardan eksik bırakmasın inşallah

    SM-A566B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    CELİL (1 gün önce), deatheater (1 gün önce), karatepeemre2 (1 gün önce), Küpeli ( 22 Saat önce), mskemal ( 19 Saat önce), newmoon06tr ( 23 Saat önce) Bunu beğendi.
    Zalime sessizlik, zulme ortak olmaktır...

  5. #2565

    erkopaşa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    erkan dülger
    Öğretmen
     VFR 800X Crossrunner
     Ankara/Gölbaşı
    Üyelik:03.Nisan.2018 | Yaş: 48
    Mesajlar: 5,159  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    13,213
    Beğenilmiş
    5,038
    Alıntı deatheater Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi geceler Raptor Riders. Mayıstan beri beraber olduğumuz gv 250 ile kışa girmemizle birlikte bakımlara başlama kararı aldık. Ön arka dişli ve zincir, baskı balata, bujiler ve buji pipoları, yağ ve yağ filtresi aldım. Bugün Enes (Kediens) ile birlikte zincir dişli ve bujileri değiştirmek için toplandık. Önce arka tekeri sökerek arka dişliyi sonrasında yan kapağı sökerek ön dişliyi değiştirdik. Aldığım zincir perçinle olduğu ve gerekli aparata sahip olmadığımız için zinciri değiştiremedik ve eski zinciri biraz gerip şimdilik onunla devam etmeye karar verdik. Sonrasında bujileri sökmek için depoyu söktük, arka silindirin buji piposunu çıkarıp bujiyi değiştirdik fakat aldığım buji piposu düz tip pipoymuş. gv'lerde bu piponun su engelleme kauçuğu piponun takıldığı yerin çapıyla çok yakın olduğundan ısındığında genleşip yapışır vaziyete geliyor ve piponun yerinden çıkmasını engelliyor. Bu yüzden pipoyu değiştirmeyip eski pipoyu taktık. Sonrasında ön silindirin bujisini değiştirmek için radyatörü tutan cıvataları söküp radyatörü biraz aşağı aldıktan sonra ön silindirin buji piposunu çıkartmaya çalıştık fakat oraya düz tip pipo takmışım ve bahsettiğim sorun oluşmuş. Pipo plastik olduğu için penseyle tutup çekmeye çalışınca kırılıyor ve sonra Ankara festivalindeki gibi üst kapak sökmeye kadar gidiyor iş. Bu yüzden ona şimdilik hiç dokunmamayı tercih ettik. Zaten üst kapaklarda terleme mevcut contalarını değiştireceğim ayrıca subap ayarı da gerekiyor üst kapak sökülmüşken hepsini bir yaparız diye düşündük. Baskı balataya da çok fazla işçilik ücreti istiyorlar onun da çaresine bakacağım. Enes'e tekrardan emekleri için teşekkür ediyorum. Şimdilik bu kadar

    SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Efe kışlık bakım tamam olmuş ellerinize sağlık, insanın kendi emeğiyle yapması uğraşması her yönden güzel. Hem sevdiğin motorunla keyifli saatler geçiyor hemde işçilik cebinde kalıyor, insanın eline anahtar yakışacak değil mi??
    Bu arada Ankara'dan Mehmet Altun da da gv var biliyorsun, o baskı balatayı kendisi değişti iletişime geç istersen bilgi alabilirsin.

    SM-A566B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    CELİL (1 gün önce), deatheater (1 gün önce), karatepeemre2 (1 gün önce), Kediens ( 17 Saat önce), Küpeli ( 22 Saat önce), mskemal ( 19 Saat önce) Bunu beğendi.
    Zalime sessizlik, zulme ortak olmaktır...

Sayfa 257 Toplam 257 Sayfadan BirinciBirinci ... 157207247255256257

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 9 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 9 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık