Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 32 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Kino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    İ.Ergun KANCAAL
    Jeoloji Mühendisliği
     2006 250e
     Mersin
    Üyelik:31.Ocak.2007 | Yaş: 66
    Mesajlar: 1,112  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Şimdi Okullu Olduk

    yeni milli eğitim yılımız hayırlı ugurlu olsun

    Tüm öğretmenlere allah kuvvet ve sabır ,
    öğrencilere zihin acıklığı ve başarılar,
    velilere ise geriye kalan ne olursa versin ....

    Sabah Okullar başlıyor ÇİLE başlıyor

    aman dostlar dikkatlerimizi biraz daha arttırıyoruz çünkü okul servisleri başlıyor ( gerçi zaten vardı galiba trafikte ama olsun belli sattlerde yoğunlaşacaklar )



  2. #2

    inci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    inci erdoğan
    Öğretmen
     regal raptor 100 ddE
     İstanbul
    Üyelik:01.Mart.2007
    Mesajlar: 1,396  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    baba büyüksün
    SUZUKİ intruder vl 250
    SUN GOES DOWN

  3. #3

    handojoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serkan günay
    müzisyen
     yamaha xvs 535 virago
     Edirne
    Üyelik:21.Mart.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 997  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    evet okula gitmek kadar güzel birşey yoktu...

    okulu seviyordum ama okumayı asla
    ___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT

  4. #4

    yeaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yunus Emre Aytaç
    Öğrenci
     VT 750 C4
     İstanbul
    Üyelik:16.Temmuz.2007 | Yaş: 35
    Mesajlar: 728  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    bu sene konservatuar olmadı bende ekimde dershaneye başlıyorum bu topic iyi oldu burdan söyliyim 1 sene boyunca buluşmalara katılamiycam siteyede fazla yazamiycam çok çalışmam lazım adam gibi bi üniversiteyi tutturmam lazım....
    Yunus Emre

  5. #5

    sancezz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    yuksel cetıner
    drıver
     regal raptor 250cc
     İstanbul
    Üyelik:08.Temmuz.2007 | Yaş: 39
    Mesajlar: 683  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    ah kıno babam ah ben soforum yarından sonra sabah aksam cılemız baslıyor allah bıze sabır versın debrıyaj bas cek yapmaktan bacaklarımıza kramp gırıyor
    ***YOKLUĞUMLA İYİ GEÇİNMEYE BAK ÇÜNKÜ VARLIĞIM ASLA SENİNLE OLMAYACAK***34 PZA 37***0 RH + ***SEYTANIM***

  6. #6

    yenikoylu_ua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kubilay BURSALIOĞLU
    Serbest Meslek
     Aprilia Caponord
     İstanbul
    Üyelik:05.Mayıs.2007 | Yaş: 58
    Mesajlar: 3,035  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 4
    Evet İstanbulun çilesi başlıyo yollarda daha dikkatli olmak gerekiyo yeni öğretim yılında bütün öğretmenlere allah sabır versin
    Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!

  7. #7

    RoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serhat gökoğlu
    İşsiz
     A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
     Sinop
    Üyelik:06.Mayıs.2007 | Yaş: 36
    Mesajlar: 556  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Vala bende Ne yalan söleyeyim bi tuaf oldum liseden yeni mezun oldum yarın sabah bi okla gitmeyince cok tuaf oldum hele okl alısverişi falan yapardık işte gomlekti pantolondu bi telaşeydi bu sene bunlar olmayınca bi tuaf oldum
    Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
    Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
    Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
    Galiba
    Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
    Her Bahar Gitmek İsterim
    Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
    İstemekte GÜZEL Değilmi....

  8. #8

    sancezz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    yuksel cetıner
    drıver
     regal raptor 250cc
     İstanbul
    Üyelik:08.Temmuz.2007 | Yaş: 39
    Mesajlar: 683  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    Alıntı RoS Nickli Üyeden Alıntı
    Vala bende Ne yalan söleyeyim bi tuaf oldum liseden yeni mezun oldum yarın sabah bi okla gitmeyince cok tuaf oldum hele okl alısverişi falan yapardık işte gomlekti pantolondu bi telaşeydi bu sene bunlar olmayınca bi tuaf oldum
    ahh dostum ah ben mezun olalı 5 yıl oldu ama ılk mezun oldugum sene
    okullar acılırken pıskolojık olarak cok zorlanmısıtım gercekten koyuyor hak verıyom sana
    :( :( :(
    ***YOKLUĞUMLA İYİ GEÇİNMEYE BAK ÇÜNKÜ VARLIĞIM ASLA SENİNLE OLMAYACAK***34 PZA 37***0 RH + ***SEYTANIM***

  9. #9

    RoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serhat gökoğlu
    İşsiz
     A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
     Sinop
    Üyelik:06.Mayıs.2007 | Yaş: 36
    Mesajlar: 556  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    ya abi lise bittiği gun guseldi yaıznda guseldi calısıordum ne gusel şimdi ise bosum bombos 4 duvar arasındayım hep napsam napsam napsam die dusunup duruorum hani bi arkadasım bi dostum falanda yok burda yaws acaip yanlız kaldım ben burlarda hala dusunuom napsam napsam die bu gun evden sadece 15 dakkalığına dısarı cıktım hala evdeyim ofsss sende de böle oldumuydu
    Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
    Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
    Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
    Galiba
    Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
    Her Bahar Gitmek İsterim
    Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
    İstemekte GÜZEL Değilmi....

  10. #10

    sancezz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    yuksel cetıner
    drıver
     regal raptor 250cc
     İstanbul
    Üyelik:08.Temmuz.2007 | Yaş: 39
    Mesajlar: 683  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    Alıntı RoS Nickli Üyeden Alıntı
    ya abi lise bittiği gun guseldi yaıznda guseldi calısıordum ne gusel şimdi ise bosum bombos 4 duvar arasındayım hep napsam napsam napsam die dusunup duruorum hani bi arkadasım bi dostum falanda yok burda yaws acaip yanlız kaldım ben burlarda hala dusunuom napsam napsam die bu gun evden sadece 15 dakkalığına dısarı cıktım hala evdeyim ofsss sende de böle oldumuydu
    ılk sene bu durum yakanı bırakmaz ama dıger sene alısırsın uzme kendını bır ıs tutturup oyalanmaya bak yada gıy formanı gıt okulun bahcesınde otur :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    ***YOKLUĞUMLA İYİ GEÇİNMEYE BAK ÇÜNKÜ VARLIĞIM ASLA SENİNLE OLMAYACAK***34 PZA 37***0 RH + ***SEYTANIM***

Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 2 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 2 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık