hayırlı olsun emrah komtanım ...artık sizde ailecek yıllarca sürecek bir okul macerasına başladınız demekki... :P :P
ALLAH utandırmasın... başarılı okul yılları diliyorum küçük prensese![]()
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
regal raptor 100 ddE
İstanbul
A Rh (+)hayırlı olsun emrah komtanım ...artık sizde ailecek yıllarca sürecek bir okul macerasına başladınız demekki... :P :P
ALLAH utandırmasın... başarılı okul yılları diliyorum küçük prensese![]()
SUZUKİ intruder vl 250
SUN GOES DOWN
EskişehirSağol hocam, cümlemizinkine, ayrıca da size tabii.. Derya Hanım pek de memnun değil okulların açılmasından, hehehe...
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)