abi yapmadığım iş kalmadı ilk okl 5.ci sınıfta girdim mobilyacya daha sonra simitcilikte yaptım alcıcıya girdim fırında calıstım garsonlukta epey bi zaman yaptım ve bu yaz gunduz mobilyacıda aksam garsonluk yapıordumtabi her aksam da deildi garsonlluk hafta da 4 kes
aklıma gelmior daha bissürü iş yaptım vala girdim cıktım girdim cıktım en osonunda girecek iş kalmadı bu kcuuk sinopta
![]()



A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
Sinop
A Rh (+)
tabi her aksam da deildi garsonlluk hafta da 4 kes
Alıntı ile Cevapla

_Saygılarımla...



